UCA vereenvoudigt en versnelt de communicatie met uw klanten, medewerkers en leveranciers. Reactietijden worden korter, de productiviteit en motivatie van uw medewerkers stijgt en kosten worden gereduceerd.

Wanneer kiest u voor een UCA oplossing?

  • Uw mensen verliezen veel productieve uren door reistijd;
  • Mensen zijn vaak onbereikbaar, vooral wanneer u ze dringend nodig heeft;
  • De telefooncentrale is aan vervanging toe;
  • U wilt tijds- en plaatsonafhankelijk kunnen communiceren;
  • U wilt Het Nieuwe Werken in uw bedrijf implementeren.

IT Local levert 2 verschillende UCA oplossingen van toonaangevende leveranciers: Microsoft en MITEL.

Microsoft Lync

Microsoft Lync

Microsoft Lync is de Unified Communicationsoplossing van Microsoft en wordt door onderzoeksinstituut Gartner als de koploper aangemerkt; zowel op het gebied van toekomstvisie, als op het gebied van toepasbaarheid. IT Local beschouwt Lync niet alleen als de meest geavanceerde, maar vooral ook als het meest gebruiksvriendelijke platform om deze manier van werken mogelijk te maken. IT Local maakt zelf gebruik van Lync en begeleidt klanten bij de implementatie ervan.

Mitel

Mitel

In nauwe samenwerking met virtualisatiespecialist VMware® heeft MITEL als eerste een betrouwbaar werkende realtime telefonie-applicatie gevirtualiseerd en beschikbaar gemaakt binnen een open VMware-omgeving. Hierdoor bespaart u op het aantal servers en haalt u het maximale rendement uit uw virtualisatie-investering.
IT Local  implementeert en beheert deze omgeving waardoor een naadloze integratie met uw office werkplek ontstaat.